lunes, 16 de febrero de 2009

El proyectil 7b (el video)

Este pasado Domingo habíamos quedado con el hijo de Sant Joan de Vilatorrada, Maki, hacia allí nos dirigimos Met, Doménec, Serra y yo, el día pintaba gris, y ya de entrada nuestras huellas dactilares eran más sensibles de lo habitual, los que habéis escalado allí sabréis de ese grano que a veces te puede hacer el día imposible.



Calentamos un poco, por mi parte tan solo llevaba un objetivo hacer El Proyectil (el misil, el torpedo, etc), en la guía de los Alemanes 7c+, grado local 7b (nos quedamos con este mejor), y directo después de haber calentado, en una hora de buscar diferentes soluciones cayó.



Maki, como siempre nos hizo de guía de excepción, nos llevo arriba y abajo, proyecto aquí y allá, y como buen local y aperturista, nos enseño todos Le Methodes, de los problemas que probábamos, explicando taloneos, empeines y trucos para encadenar, el repitió:


  • El del techo 7a (sit)

  • Jumper 7c (lanzamiento)

  • El proyectil 7b(sit)

  • Talon Man 7c (sit)

  • Aerojet 7a (lance)

Met por su parte, dejo el pabellón bien alto, realizando:



  • El del techo 7a (sit)

  • El proyectil 7b (sit)

  • El del picado (no tiene nombre) 7b (pero opinábamos que mejor 7a, a gustos)

Doménec y Serra por su parte, se dedican a escalar todo lo que se pone delante, Serra estuvo a punto de encadenar El Proyectil 7b (sit), pero cayó varias veces en la remontada final del bloque.


Fue un gran día, que como siempre nos íbamos quejando de dolor en la piel, muy buena compañía y muchas risas que no falten. El resto de encadenamientos saltran en el corto que estoy preparando, fotos en el blog de Plafommm.


Aquí el vídeo de El Proyectil 7b (sit)



El Proyectil 7b (sit) from ferran guerrero on Vimeo.

13 comentarios:

Jaimito dijo...

Buenos dias bixo. Yo hoy no me aguanto de pie. El homro se comporta pero las manos aun me queman. Tengo la yemaitas rosas rosas!!!! Tienes razon, me descuide del talon man, ya lo rectificare. Bien el video.Un bloque muy impressionante, y una linea excelente. Suerte k yo tambien encadene. Estamos en contacto bouuuu

aisialidia(temps lliure) dijo...

Molt be no!!!beig que no perdeu el temps bous!!!nosaltres seció al Lluçanes!!cumença a tenir bona pinta!!

fins aviat bou!

LETICIA dijo...

La comarca, Savassona, Sant joan,esteu imparables bows.Nosaltres netejar i probar nous reptes al lluçanes.Neix amb força un nou sector.en breu resenyes i localitzacio.Salut boooows.Oscar

Ferran Guerrero dijo...

Jaimito: Amb el refredat que porto avui, estic com si hem donguessin una pallisa, destrossat

Aisialdia: Anem fent, sin prisa pero sin pausa, ja anirem a veure aixo del Lluçanes.

Leti: de tant en tant toca escalar i veure que tal, anar a altres zones i fer test per veure que tal estem, i com diu aquell "que no estamos tan mal"".

carles dijo...

bones ferran,
em sembla que el 7c+ que dius va mes per l´espero agafant uns laterals fins que agafes un tres dits petit amb esquerra i saltes a un pla amb dreta i surts per la fisura fins dalt. DEu ser com 7c mes o menys.
Salut

Ferran Guerrero dijo...

Hola Carles, no ho se, els locals de Sant Joan, ens van explicar aixo que a la guia Alemana el que vam fer sortia de 7c+, jo crec que pot ser 7a+/b, + o- i aquest que m'expliques, que pintaba molt guapo, ens van dir que encara era projecte, ja diras.

Moltes grácies.

carles dijo...

be, el de l´espero no es projecte, el vaig fer fara uns dos anys i l´any passat el va repetir l´oscar, si be al principi es parlava de 7c+ despres es va trobar un metode mes senzill que el feia mes facil, no sé, potser
7c.Pot ser que a la guia estigui mal ressenyat l´itinerari i aixo porti a confusio, apa salut.

Ferran Guerrero dijo...

Doncs moltes grácies Carles, almenys ja hem aclarit alguna cosa, de moment ho apunto a la guía, i ja amb ganes de tornat a provar-ho, hem vaig penja un moment del tridit, i prou, tenia els dits rebentats, pero sembla una linea fantastica, de segur que tornare, hen va agradar molt la foto d'aquest filo, te una linia fantastica.

Felicitats llavors por l'encadenament, un bon problema.

Salut.

Dany, Maki, Nacho y Tato. dijo...

hey Carles soc el Nacho ja m´imaginaba que al misil la linea de 7c o c+ (tan m´hi fa), era la que sortia mes a la dreta pel sostre pero si et fixes al dibuix la linea a les reses va per on la fem encara que al probarla sigui opi que no, al igual que talon man que Maki l´hi va posar aquest nom ja que a San Joan no es posan i van be per no parlar tant de numeros avui mateix publicare una rectificacio , pero et demanaria que aquest tipus de comentari ens el possis l nostre blog per poder parlar amb propietat si no et sap greu vinga pixa gracies per la info sort.

carles dijo...

bones nacho, no he vist la guia i no et puc dir si esta ben dibuixat o no.Quin es aquest que li dieu talon man?, estic d´acord en que aniria be posar noms. per cert quin es el vostre blog apa vinga salut i a tibar-li.
p.d cada cop que vull publicar un comentari em diu que la contrasenya es incorrecte, com ho haig de fer? gracies.

Dany, Maki, Nacho y Tato. dijo...

carles hay un enlace en este blog en la parte derecha abajo,entra atraves de el pone plafommm,nos vemos un saludo.maki.

Unknown dijo...

Hola titanes, ya que hablais de llamar a las cosas por su nombre, la zona de Sant Joan es Salvanebleau, Maki y Nacho ya habeis rodao con mi compadre Santi, jejejejejejeej, solo es un apunte ;-), por otro lado muy bueno el blog, apa salud y a cuidarse

Ferran Guerrero dijo...

Hola Dani.

Si que tienes razón, desde el principio se le ha dicho de las dos maneras, desde que fui la primera vez hace 12 años se le llamaba Salvanebleau, pero con el tiempo la gente le fue llamado Sant Joan de Vilatorrada por la cercanía al pueblo, eso es lo de menos, creo que no he vuelto hace muchos años por allí.

Ha Nacho y Maki hace que los conozco pues ni me acuerdo,, practicamente solo se hacia boulder en can boquet y targasonne, salvanebleau se oia poco y savassona estava justito en plena apertura, si ves a Maki y Nacho dale recuerdos de mi parte, que ahora estoy un poco desconectado de la colchoneta y es más dificil encontrarnos.

Gracias por visitar el blog.