sábado, 12 de septiembre de 2009

Montserrat, desastre total

Con ganas de volver a Montserrat, la cabra tira al monte y allí nos hemos criado, con nosotros viene nuestro amigo Arnau Grifoll, para el es la primera visita a Montserrat Sur y viene muy ilusionado.

Decidimos ir al Vermell del Xincarró a la izquierda de 45 Aniversari, a mi me queda alguna vía por hacer y a el todas, el día empieza con Laia engripada, pero insiste en que vayamos, la parada obligada en Cal Xico, junto a Nino y a Juanillo Vergara, hacia mucho que no nos veíamos, después se ha unido a la contertulia Antonio Garcia Picazo, al rato caminito y para el Vermell.

El del tiempo daba nubes y chubascos, de aquí la elección del Vermell, pues el cabrón ha metido la pata hasta el fondo, las nubes y los chubascos han caído en mi casa, y aquí ha reinado un sol de mil demonios, el resumen es dos vías que Grifoll ha realizado a vista ambas, un 6a+ (sin nombre) y un 6b+ (sin nombre), esto ha sido todo, ni calentar, menudo desastre, el calor que pegaba, según el coche 35º era inaguantable, suerte que Kalvin venia del Valle de Aran y ha decidido pasarse y poner un poco de sentido común a este desastroso día.

Kalvin- Vámonos al Bar y hacemos unas bravas.

Sin pensarlo dos veces rumbo al Bar de l'Anna, al llegar Quo y Susi que todavía decidian donde ir, así que una buena contertulia con todos los amigos y rumbo a casa, y de camino aquí, lo que más deseaba hoy, un día gris, muy gris, tirando a negro, este negror ha dado paso a lluvia y más lluvia.

En fin un desastre de día, si llueve porque llueve, y si hace calor porque hace calor...

8 comentarios:

Alex dijo...

Valla pua tio!!! Ami hoy tambien me pillo la lluvia en medio de una via! Ya teneis abierto el roco al publico?

Ferran Guerrero dijo...

Ya ves y para hoy dan más lluvias, el roco esta todo acabado, falta alguna cosita pero lo que es el roco esta acabado,pero todavia no lo tenemos abierto al público.

No sabemos cuando vamos a inaugurar, no escalamos ni nosotros hasta despues de la inauguración.

Laia Nadia dijo...

hahaha... quin fiasco de dia d'escalada!! per sort va ser un bon dia per a les relacions socials!!!
Per cert.... braves??? NO VAM FER BRAAAAVES!! snifff!! només vam prendre una Caca-culo (cocacola) acompanyada del minnnnni entrepà que portavem per esmorzar!!
Però com ja he dit, la companyia inesperada va ser excel·lent, i l'esperada també!!!
Salut bou!!!
Laia.... intentant recuperant-se a base de kuzú i mejunges naturals...

Ferran Guerrero dijo...

Es verdad, aunque Kalvin dijo bravas, allí no habia nada, podría ser que del calor estabamos bravos.

Que venga ya el frío.

susi dijo...

ueeee, nosaltres també ja som arribats!!!!!!ahir al final, Vermell de Xincarró també, amb una calor de muerte, i avui agulles esperant i preparats per una calor de muerte, però trobnt-nos de cop en mig d'una tempesta que ens ha fet evacuar a mitja via com polls molls.....

sort que amb vosaltres i tot, ha estat un finde divertit i esplèndit!!

ara trona a Vic....... cullons, ai que es tornara a mullar la meva parceleta.....

un petonarro!!!!!!

Ferran Guerrero dijo...

Ahir vaig anar a veure la teva parcela, i estava seca, menys mal.

Ara que no se com estara avui, em fa patir i dema fins a la tarda no podre passar, espero que estigui be;).

Jo vaig avisar que plouria, amb una mica de retard, pero ha plogut.

en Girbén dijo...

No em sembla, Ferran, que ploure quan tanta falta fa sigui una desgràcia major. Més aviat ho veig com una benhaurança.
Un desastre (que ve d'un desordre total al cel: "des- aster" = no seguir els estels el seu rumb totalment previsible) no te'l desitjo en cap cas si és l'arribada sobtada d'una cosa greu.
I disculpa la meva precisió de perepunyetes.

TRanki dijo...

Booooow,

Es que en qualsevol cas XINCARRÓ=CALOR...

Si voleu ombreta a prtir d eles 12/13 a la banda esquerra hi toca la ombreta i fins als dies de calor s'hi pot escalar si corre "una mica" d'aire ( vaig ser-hi fa dues setmanes i ok encara que feia xixaxixa a l'aprox...

El "tactum" ja és una altra cosa, però com que els vies no són del pal SIBER,...pos ja esta prou bé.

LEs tres vies a l'esquerra del tot són guapes, pujes per la darerra i mnuntes les altres dues de la dreta pendulant...això sí....equipament "manresà" del de veritat, escalada guapa però obligada, i grau "collaet"...de esquerra a dreta 7b,7b+ i 7c durillo de veritat i inhumà a vista...

Per via bona pregunteu per CANELA, i el 6c+ del diedre cec a la dreta...i evidentment 3l "MUST" del sector..."EL VIANANT" ...una via 10 estrelles....a la esquerra la PAU BARRIOS és prou guapa ( ojo als alejes i a les dificultats i estil STBENET de pila)...i a la dreta el NÔMADA..pos guapo també i pas a bloc.

Xulo pèr fer LA TARDA ( LA TAAAAAARDAAAAA!) bows...

hehehe

SALUDUS.

PD: Ara peta guai el GRAU DELS MATXOS..i ho teniu al costat!!!!!

Torna, torna SERRALLONGA....