jueves, 29 de diciembre de 2011

Totxo del Clot del Tambor (Totxo de la Silfides)

Ayer toco Montserrat y hoy a vuelto a tocar, pero esta vez a una gran piedra que tenía olvidada desde que hice un par de vías ya clásicas del totxo, así que junto a Pol Roca y Marc Giol rumbo al Totxo del Clot del Tambor (Totxo la Silfides)
Foto: Ferran Guerrero
Hacia tanto tiempo que no iba por aquí que nos hemos perdido camino arriba, no recordaba esto tan hecho polvo, imagino que fue por las riadas pero del Castell no había pasado en un tiempo de por lo menos 12 años, como se ven las cosas en la distancia y cuantos días y días tuve que subir al tocho a encadenar las clásicas, pero son buenos recuerdos junto a Kalvin a pie de vía descifrando crucigramas, esta seguramente será la última sesión en mucho tiempo del 1 de Enero al 30 de Junio esta prohibida la escalda en la aquella zona por nidificación.
Foto: Ferran Guerrero
Al llegar montamos Spok 8a que la quieren probar Pol y Marc y Últimes Sèries que es una vía que me viene de gusto probar, Pol con dos intentos ha tenido suficiente para saber como son las vías de aquí y Marc le ha dedicado un poco más de esfuerzo, yo me he dedicado a Últimes Sèries con dos intentos muy espaciados en el tiempo y un enfriamiento considerable, es lo que tiene escalar con Pol, en el último intento me la he dejado apuntito, así que será la excusa para volver, la vía me ha gustado mucho, y de regalo una pequeña inflamación de cápsula, nada grave.
Foto: Ferran Guerrero
Foto: Ferran Guerrero
Ya cayendo la tarde Pol se le ha metido entre ceja y ceja empezar a trabajar Silfides 8b, donde con un único intento con mucha calma ha conseguido hacer todos los movimientos, después de que le hayamos insistido que le diese otro intento nos ha dejado por imposibles y a buscar otra vía con la que llevarse buenas sensaciones, de ahí a Llum 8c, para acabar el día y empezar a tantearla un poco, yo le he visto muy motivado resolviendo todos los movimientos a excepción del movimiento del monodedo, que no dudo que lo resolverá, mientras Marc ha podido probar también Silfides, cada uno con sus deberes y metido en su mundo hemos apretado y disfrutado de un día muy bueno en Montserrat hasta aquí nuestro final de año, recordando viejos tiempos y de nuevos que vienen llenos de motivación y cambios.
Foto: Ferran Guerrero Foto: Ferran Guerrero Foto: Ferran Guerrero Foto: Ferran Guerrero

Foto: Ferran Guerrero
Foto: Ferran Guerrero
Foto: Marc Giol Foto: Marc Giol
Foto: Marc Giol

7 comentarios:

Lluis Salo dijo...

Bou!

M'hagués agradat venir però havia de fer feina a la tarda, què hi farem, veig que heu disfrutat, es veu molt guapo el totxo.

Les fotos també molt bones, ara a començar l'any escalant a muerte també!

Bon any nou!

TRanki dijo...

Mirat be l tema de la regulacio k crec k afecta del totxo en avall xo no l inclou!!! No es por escalar al Castell xo si al totxo!!!!!

nenivan dijo...

Ja heu començat a provar la Silfides? Via mitica donde las haya... Records a tots; a en marc li he fet la ratlla : l'ultim dia que varem quedar per anar a escalar em va deixar tirat perque em va dir que havia d'anar a fer els examens de selectivitat. Que cabron... :)
Esteu fortissims nens, endavant i que no pari.

Ferran Guerrero dijo...

Lluis- HI ha molts dies tranquil, ja trobarem el moment, li he donat al Pol una cosa per a tu, si no s'enrecorda de donarte-la li demanes, porta el teu nom i una altre per en Carlos.

TRanki-Ja ho mirare, el cartell el vam trobar a la part de sota del torrent, el que veig es que si aparques el cotxe alla baix als olivers els forestals no se si es preocuparan de saber si estas al Totxo o al Castell, mateix aparcament, ho mirare, perque el nano te ganes de tornar-hi, i a mi encara em queden deures, tu has fet la Ultimes Series???, es mes facil la Spok, cagu en tot, hi ha un passet del bidit que costa pillar-li el rollo, la resta per la meva alçada no problem.

Nenivan-jajajajajajaj, osti no se, el que si es segur que va entrar a la universitat i alla esta el nano estudiant, , els nens volien començar a catar la silfides, jo tinc els deures fets pe sort, perque ara ho veig inhuma, joder el temps.

Buenp bon any a tots si no ens veiem abans i si no ens trobem escalant.

TRanki dijo...

Hey bow mira a kpujo. Fa uns anys estant al totxo van passar dos,forestals...ens anaven a seguir pensant k baixàvem al castell...i ens van explicar que el totxo era el limit de la zona escalAble.
La ultimes series la vaig fer fespres de silfies i vaques...hahaha kin os eh??? Tranki que quan la tens apamada un dia li flutes...pr mi era una qüestió de tacte al crux, en una mena de pedreta de quars....mlt sanbenedictina....salut i a mort!!!! Anant en compte hi ha la Errequtre....entres x R4 i a la tercera xapa vas cap spook...una bona combi de 8a+ o així...mes wapa k spook i comences des del terra afegint un crux....ojo a l assegurador....vaig deixarhi una xapa!!! Dew bow!!!

K. dijo...

El totxo es pot escalar tot l'any!

La restricció afecta només al Castell.

A disfrutar-lo els que podeu!!! :)

Ferran Guerrero dijo...

Tranki-Ok per les recomanacions, ara per ara si pujo alla sera a per la Ultimes series, la resta ara mateix em sembla de una pila que fa mandra, aixó que dius del cuarz es com vaig fer el pas ailla, un cuarç de regleta de dreta i una mena de bicicleta en equilibri i tanca a un bidit, la resta em va semblar correcte, pero aquest pas, era molt aleatori, ok a tot, com sempre merci.

K-Moltes gràcies.