miércoles, 21 de diciembre de 2011

Nomadas (sit) 8a+ 3rd Ascent por Pol Roca

Si los días y el horario frenetico nos lo permite intentamos a escaparnos buscando las joyas que hemos ido limpiando o que tenemos aparcadas por diferentes lugares, de esta manera llevamos a Pol Roca en busca de todos esos proyectos que quiere devorar.

Hoy ha sido un día de esos, y como siempre no defrauda, tiene una energía que es difícil controlar, una locura, así que junto a Met, Carlos Torreblanca y Pol hemos ido rumbo a Codol a que Pol probase Nómadas (sit) del que abrí e hice la primera ascensión hace ya mas de 1 año y luego repitiese Carlos Catari, hemos calentado un poco y le hemos explicado toda la secuencia, métodos diferentes y posibles métodos que vi cuando trabajaba esta linea.
Tanto Met como yo nos hemos dedicado a rodar, aquí tan solo me queda un proyecto que consiste en mas de 30 movimientos infernales, y no había ganas de semejante trekking, Met hace Dharma de pie y la versión desde abajo que le faltaba por hacer, Carlos Torreblanca hace Padsamanbhaba (sit) y Pol Roca después de calentar y repetir Padsamanbhaba (sit), se hace en tan solo 1 hora con la tercera ascensión de Nomadas (sit) 8a+, para la que propone esta dificultad ya que ninguno de los dos repetidores nos quisimos mojar con la dificultad del problema, ha sido una hora frenética al ritmo de Pol, sin apenas descansar entre intento e intento, hasta que ha realizado lo que quería, en breve el vídeo del encadenamiento completo y por si fuera poco ha encadenado Computer Love (sit).


Felicidades a Pol por su ansiado proyecto, pero visto lo visto, habrá que buscarle metas mayores, esta le ha sabido a poco, en lo que va de semana ha hecho Sila 7c/c+, Vimutti 8a/a+, Modus Vivendi (sit) 8a y ahora Nomadas (sit) 8a+.
El final del día nos ha regalado este magnifico atardecer, con ganas de mas tardes así.

6 comentarios:

Jaimito dijo...

Aquest nano està imparable. D'aqui poc ja no podrem anar a escalar amb ell. Està molt fort.
Increible
Moltes felicitats Pol!

Ferran Guerrero dijo...

A veure si avui puc muntar el video amb les dos camaras, ho va bordar, ara per mes projectes..

See you

Víctor dijo...

Bones Ferran!

Intento cada dia separme més dels graus i les seves històries que poden ser divertides depén com es mirin, encara que és difícil. Em sembla un bon exemple el que segueixes de no graduar, o la nova manera de donar importància al nom i si ha estat encadenat o no. Estil jonh hill B1 B2 B3.

He observat que en aquest post que estas canviant de filosofia. La meva opinió és que estaba millor el que anaves fent fins ara no garduar i momés dir el nom i red point, si algú li interesa el grau que el pregunti o el busqui.

Creus que es inevitable la graduació?

Ferran Guerrero dijo...

Hola Victor.

Gràcies per les teves apreciacions i comentaris, tens raó, estic mes interessat en aquesta vessant que no en l'altre ja fa temps que va pasar-me la falera del grau. I crec que si es evitable la graduació, almenys per mi, m'ha costat pero no m'hi fixo, ara m'explico.

En aquesta ocassió he possat la dificultat tal com va dir-me Pol, primer ell va graduar el problema el que li semblava amb les seves últimes realitzacions i li vaig preguntar davants dels meus companys "si volia que apareixes el grau tal com em deia", va dir-me "que si, que ell volía que aparegues la dificultat del problema", per respecte a ell, la seva edat, etc he considerat que ja que el vídeo era per ell fer-ho així, jo personalment en els meus encadenaments no ho faig aixi, encara que entenc que per en Pol, ara, aquesta vessant de l'escalada es important, esta en una época i edat que així ho viu.

Tambe podrás veure que ultimament he re-penjat tots els vídeos que tenía editats de Savassona i LA Comarca, es veritat que tenen la graduació agregada per un lloc o altre, aquets vídeos son anteriors a la decissió de deixar de graduar problemes de boulder i tambe em trovaba amb el problema de Youtube que els tenía alla penjats i em feien treura la musica i al final re-penjats a Vimeo.

Moltes gràcies per l'observació, no et preocupis jo continuo amb la meva linea, no tinc gaires ganes d'escalfar-me el cap es solament una questió de respectar les motivacions dels altres.

Bon Nadal Victor i merci.

Víctor dijo...

Merci Ferran per la teva resposta em sembla molt correcte!

Bon Nadal!

Ferran Guerrero dijo...

De res Victor, m'agrada poder parlar les coses aixi, sempre es interesant veure altres punts de vista, i la idea del Gill es la mes encertada.

Que vagi be el nadal i si pujas un dia donem el toque estare entre BArcelona i Vic viene la familia.

Salut