martes, 8 de marzo de 2011

Fontainebleau, los videos al completo

Ahora sí, durante nuestra estáncia en Fontainebleau, que mejor que a la vuelta de escalar, editar fotos y vídeo, para recopilarlo todo en estos cuatro mini vídeos, la calidad no es la que nos hubiese gustado pero en el ordenador portatil no llevabamos el progama habitual, así que nos tuvimos que apañar con lo que encontramos.

Todos los vídeos los editamos Met, Manya y yo, cada uno aporto sus ideas, se fueron retocando en la medida de lo posible, montando la música para cada momento, como queda patente, empezamos con ritmo y a medida que el viaje transcurria y llegaba al final la música bajaba de intensidad.

A todo esto, Met ha añadido el capitulo tomas falsas, de lo bueno lo mejor, animaladas varias en la linea que nos caracteriza, riendo de nosotros mismos hasta la extenuación...







5 comentarios:

oscar dijo...

Molt bo mestre!No tinc molt clar el concepte sobre les baixes a l'atur pero si et presentes a les eleccions, segur que et voten més que al Zapatero!!!

Jaimito dijo...

La veritat es que ens ho vam passar molt be. El temps, la casa, els blocs... Tot va ser perfecte, i ho vam aprofitar!
Oscar, ja saps que pasa quan en Ferran comença a parlar... Que no para!!!jajaja. Tansols has de tenir la camara gravant i ja heu vist els resultats.
Espero que us hagin agradat

Ferran Guerrero dijo...

Crazy's, yo tampoc tinc clar el concepte, peor la idea mes o menys ha quedat clara no???, si estas a l'atur, i et posses malalt, doncs com una baixa normal, t'agafes la baixa dintre de l'atur, continues cobrant, pero aquells dies que estas malalt que no marxin, que s'acumulin al final de l'atur, perque aquells dies no estaves en situació de treballar si et cridaven.

Mes o menys ha quedat clar, o no, oh si, no se, jajajajaja, el perillos es el Met amb una camra, que a a la que et descuides, ja t'ha pillat dien bajanades.

A cuidar-se

Esquimal dijo...

Quina passada de blocs, els videos collonuts i el lloc com ens havies comentat inmillorable, l'únic problema es que veient aixó al "Papapol" li tocarà fer un viatge aquest estiu (Ya lo veo venir)
Ànims i a tibar que la vida es curta.

Pekas dijo...

jajajaja.. sin duda... la disertación sobre la baja de los parados.. pa enmarcarlo.. :-)))

Good travel and good job... si senyors.. ;-)))