lunes, 8 de febrero de 2010

Les Gavarres en imagenes





4 comentarios:

txetxu dijo...

maques les fotos!càmera nova,no?

Ferran Guerrero dijo...

Si, ja veus, el mestre ens va ensenyar i de regal a la Laia d'aniversari li va caure la reflex, encara que com saps la fem servir tots.

Una abraçada.

Anónimo dijo...

bouuu!! segueixo pensant que la foto del rellotge de sol és tant guapa que la podriem fer gran, rollo quadre... o no, potser... JA ESTÀ, en faré un quadre jo inspirat en aquesta foto!! visca el minimalisme!!!! gràcies artista, m'has inspirat!! salut i smuak!

Ferran Guerrero dijo...

No pots estar tranquila i fent repos no???

Mira dintre de la camara que d'aquestes vaig fer varies, per fer una ampliació, no se com quedara, massa revelat d'aquell d'estar per casa i no em refiu.

Vinga, ja tinc ganes de veure el teu nou quadre.

Veig que estas una mica millor