lunes, 30 de mayo de 2011

Pol Roca campeón de la Copa de España sub-16

Ya llego y paso la que sería la ultima prueba de la Copa de España de escalada indoor Juvenil, la ultima prueba se disputo en la ciudad condal (joder lo poco que hecho a faltar esa ciudad, no me lo puedo creer), esta era especial, nuestro pequeño amigo Pol Roca (sub-16), que esta patrocinado por Psyco Art Holds, La Farinera, rokodromo.com. Esports Montanya, etc, le tocava competir, hasta el momento todas las pruebas las había finalizado en primera posición, pero esta era la ultima y aquí se disputaba la final de la copa, si ganaba se proclamanaba Campeón de España.
Como no podía ser de otra manera, no defraudo separandole del segundo clasificaco la diferencia de tocar una presa, allí estuvimos Met, Domenec y yo, aparte fue la excusa para saludar amigos que hacia mucho tiempo que no veía.

Fue toda una satisfacción compartir este momento con Pol, los días de entreno en la sala, los consejos, las horas de roca que viene con nosotros, las risas y mil cosas que me dejo, de esta manera decidímos realizarle junto a Met el video de la final, aquí os lo dejamos.

Felicidades Pol, has luchado toda la temporada y has recogido los frutos. Ahora la proxima el Campeonato de España.

4 comentarios:

Jaimito dijo...

La veritat és que la competició no va ser molt interessant, pero vaic disfrutar molt veient com escala en Pol.

Desde aqui jo tambe vull felicitar-lo i animar-lo a que segueixi com fins ara, amb aquesta motivació i ganes de fer-ho be i superar-se.

Enhorabona Campió!!!

Ferran Guerrero dijo...

Estic d'acord amb tu, jo no volía possar peros , ja que em convides ens llençare a liarla.

Com sempre les competicions que es fan al nostre territori son un pal i aburrides, son mil coses, i ja parlant de la sala Climbat, una gran merda en global, espai desaprofitat, el rocodrom flexaba, punts intermitjos de unio de plafons que es separaven i ho veiem desde la distancia, mal acabats, plafo de fibra vergonyos, la viga que passa per el mig, quant allo es podía tapar amb una bona estructura e imaginació, les preses de sempre, en si un rocodrom per escolars, aqui volen celebrar una prova de la Copa del mon de dificultat i un altre de velocitat????, que hi farem, a mi em faria vergonya.

El millor el speaker, "estamos en el mejor rocodromo de españa", jajajajaj, no se quants rocodroms ha vist, pero la Panxa del Bou li dona mil patades, Rokopolis altres tantes, que baixin de la parra i que deixin de fer aquets rocodroms, amb preses que tenen 15 anys com a minim, o els volums, que com no saben fer-los per poder anclar be i que no quedi la vora, vinga amb tota la vora per fora i quant el poses en un desplom com al campionat de boulder la gent s'agafa a la vora, perque es millor que el volum en si, es el que te no sapiguer.

Uffffff ja m'he desfogat.

oscar dijo...

Enhorabona de part dels clecas!

nenivan dijo...

felicitats a tots i especialment a en Pol, ja li donaràs de part meva.
Ja ho vaig dir fa un temps, aquest nano ens retira...