lunes, 22 de junio de 2009

Forêt de Fontainebleau

Escalade en forêt de Fontainebleau : "L'étrave", "Compression Zip", "Appartenance". from Grimpeabloc on Vimeo.



Buen vídeo de boulder como siempre ubicado en uno de los mejores lugares para blocar, Bleau, en esta ocasión un vídeo que incluye los problemas, "L'étrave" situado en J.A. Martin, "Compression Zip" situado en Rocher au Reine y "Appartennace" en Buthiers.

Por nuestra parte la sala cada vez esta más avanzada, y eso supone poder empezar a escalar un poquito o si más no ponernos en forma para el viaje de Julio, debemos estar a un 70% en la construcción.

5 comentarios:

Aleix dijo...

enfermo, esta tarde tengo hora en el medico por el dedo de los huevos. a veure que em diu, i ens veiem aquest cap de setmana i parlem de toooooooot!! apa bows entreneu, que com a minim vosaltres ho donareu tot, i la camara ho podrà pillar ueeeee

Ferran Guerrero dijo...

per fi respostes teves, jajaja, a veure que et diu el metge, nosaltres escalarem dimecres, yuhuuuuuu, i fent feina a la sala i trballant en tot el que te a veure, web, logo, etc, etc, ja diras quant pujas i parlem del viatge.

Cuidat

Aleix dijo...

ara vinc del metge, mha dit que cap problema, todo bien. capsulitis xunga que tardarà en curar-se pero k puc anar escalant. ara m'haure de posar en forma, que un mes sense escalar haura passat factura! et truco!!

Carles dijo...

Arribo ara a casa del Escorial. Nous blocs, que hem estat probant.
En breu sortirà una nova guía, t'en faré arribar una.

Per cert, al novembre hi torno a Fontainebleau. Ja m'has ficat el verí al cos altre cop. Més deures.

Salut i a tibar.

Ferran Guerrero dijo...

Moltes grácies Carles, t'ho agraeixo molt.

Novembre???, el que te treballar al cole, que les vacances no les puc fer quant vull, bueno, un dia o un altre acabarem coincidin.

Salut