jueves, 15 de enero de 2009

El Perolillo 7b el video

Vuelvo a colgar, el vídeo del Perolillo 7b, pero esta vez con otra música, y alguna diferencia en el montaje, a diferencia de este, no es el vídeo completo, es tan solo el boulder del Perolillo...

Lo podéis encontrar, aquí donde lo cuelgo en Vimeo y en el Youtube que también esta, en Vimeo me permiten subir los vídeos a HQ, y es de agradecer, con un limite máximo de 1Gb a la semana.

Lo bueno que tiene Vimeo es que te permite siempre que des permiso bajarte de internet el vídeo, justo abajo a la derecha pone "Download Windows Media Versión", el que lo desee se puede bajar a partir de ahora el vídeo que este colgado aquí.



El Perolillo 7b from ferran guerrero on Vimeo.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

bon dia crak! Això.... des de casa no puc veure el vídeo.... no s'obra... ara entraré a vimeo o a youtube a veure si el veig! Smuak! Que tinguis unes bones tibades i arribis rebentat!!

Anónimo dijo...

ja està! clicant sobre el "perolillo" d'abaix m'ha portat a la pàgina de descàrrega i al tirar enrrere ja se m'ha obert el vídeo! Ha set una confusió! Guai! ara l'he vist de conya! Bon video, bons efectes de títols i millor música, més canyada!

aisialidia(temps lliure) dijo...

Tiu esd beu de puta mare,la meva camera no se que li pasa pero no te gens de calitat d'imatge!!

Ferran Guerrero dijo...

Ja saps la camara que porto, i la nova que m'he comprat es un pepinaco inhumano, estava entre la camara de fotos i la de video, i al final ens vam decidir per la de video.

El tema edició tambe te tela, amb el nou programa que treballo, es poden fer coses molt ben parides, pero trigo més que amb altres.

Salut, bou,. Dissabte estarem per La Comarca i si vens t'explico, el pla de diumenge.