miércoles, 7 de enero de 2009

Bleau

Ojeando aquí y allá en la base de datos tan buena que es Internet he ido a dar con este vídeo que he considerado muy fanático, esta dedicado a aquel que ha vuelto de Bleau viendo un mundo nuevo de posibilidades y con una visión muy francesa del boulder.

Allí entre otros sale Karma (que en las tres visitas he probado, pero no ha habido suerte) y La Chose (este si cayó en el 2004) obra maestra de Marc Le Menestrel situados los dos en Franchard Cusiniere, con la salida para mí lo más complicado, igual caí allí 20 veces durante aquella tarde de pegues, me ha hecho ilusión ver este vídeo y aquí os lo dejo, os prometo fanatismo, y de regalo otro.


http://vimeo.com/2187267 from tejrom on Vimeo.

Olivier Lebreton machacando bloques en un vídeo titulado A beautiful day.


Y ya para acabar os dejo otra vez de la mano de Olivier Lebreton con la ascensión en Bleau de Kheops 8c Sit(de boulder) situado en el sector Cuvier Rempart.

5 comentarios:

Birdio dijo...

El Markus (Lmnstrlidus)amb tots els locals del lugar van fer (fa uns anyets) una peli del Fonte "intimista" intressante. No se si es va comercialitzar o era sols per a "petits comittés" (rollo garbatx).

Pa tu cole, si lo ves, se la pides

Ferran Guerrero dijo...

Interessant, com el tinc que veure dintre de poc ja li preguntare, pero igualment hem poso en la busqueda, a ver a ver.

Jaimito dijo...

Ole bou. Es cert que quan tornes de fontainebleau, la teva manera de veure, entendre i practicar el boulder es diferent. Ho estic notant i fa pocs dies que ne tornat. Esperem que aquest canvi sigui a positiu. Segur. Alla aprens a escalar. És aixi de clar. El poder escalar un parell d'hores amb un escalador de paris de aprox 40-45 anys em va fer entendre la magia de fonten. Es mol fort. Bueno, bixo, en el segon video, aquest del Oliver Levreton machacando bloques, els vaic probar tots un d'aquells dies que no es podia escalar. Aquests blocs eren mol pero que mol durs, i tansols podia fer 3 o 4 pasos. M'a agradat veurels, i tambe la comarca nevada. jjaajjaa. A cuidarse

Ferran Guerrero dijo...

Jaajaja.

Si que son durs, hi ha molts que no els coneixo, tinc ganes de tornar-hi i crec que aquest any amb la Laia tornem i sera brutal.

Preparat que ja queda menys per el finde, a veure que fotem, peque encara queda el desglaç, per mi ja es pot desglaçar tot dema.

Salut

canals dijo...

wei bou, fonten es brutal, realmen alla veus l'esencia del bloc, acabu de torna i ja penso en quan em podre tornar a escapar cap alla.
Tb et comentu k e fet un bloc i te afegit x alla, esperu k no t emolesti, apa bou a cuidarse, dew