domingo, 18 de enero de 2009

Can Bruguera Free Styl

Los hijos de La Comarca, junto a los hijos de Sant Joan de Vilatorrada y los hijos de Can Boquet habían concertado visita en Can Bruguera junto a los hijos de Can Bruguera, para una sesión de boulder de locura.

A las 10:30 ya estamos allí calentando motores, yo por mi parte voy roto en mil pedazos después del hostión de ayer en La Comarca de espaldas y fuera del Crash-Pad en mi proyecto, cayendo pegues despues en la salida ya de noche, el día no es demasiado esperanzador, Met esta trinchado, Kueka hacia el mediodía una contractura en el cuello, Crespo, vini vidi vinci, y bajón, Maki, puliendo todo lo que se le pone por delante, se hace con un 7a ultra técnico y con el espolón (sit)7b (o así), todo esto después que calentemos.


Para acabar la tarde vamos a Durkuek 7a/a+ (cuya 1era me lleve yo hace muchos años), ahora existe una versión directa de 7c y la queríamos probar, seguimos calentando en este bloque cinco estrellas, en uno de los pegues, cojo las dos regletas, coloco pies y me lanzo fuera del techo a cazar el canto cuadrado, le apreto a muerte para aguantar toda la puerta y zas, me arranco un callo de la yema de la mano izquierda, a tomar por saco, sangre chorreando y por mi parte hoy se acabo la sesión, que esta semana tengo que encadenar y con este dedo si sigo apretando hoy sera peor.

El resto del equipo, arrastrándose como buenamente puede, parece que un cansancio generalizado ha hecho mella, pero hemos luchado y apretado como locos, para ya finalizar el día, los cuatro jinetes del apocalipsis, Crespo, Kueka, Maki y Met en Anibal 7c/c+(no estoy seguro), sin mucho éxito, todos estamos muertos, ayer apretamos mucho y hoy se notaba, retirada y a "fer el got".

Buen día de apretar y luchar, de volver a disfrutar del tacto de Can Bruguera que ya hacia unos años que no había tocado, su recuerdo no se me olvida, siempre duro y exigente y un granito que arranca la piel a tiras y sus bloques altos, pero que en el fondo nos gusta cuanto más alta es la cíada y mas dolor nos transmite.
Gracias a los Hijos de Can Bruguera por acogernos en su jardín...

P.D. Aunque parezca mentira no hice ni una foto, el Met y el Kueka las hicieron todas, el vídeo en breve, gracias a Kueka por las fotos...

11 comentarios:

canals dijo...

wei, xl k e llegit el disabte no va caure el CPM ni an met el de profundis, no? , tinc mil ganes danar cap a can bruguera... akest finde jo me le agafat de relax k despres de la semana k portava u necesitava ja k avui i dema tirarem cap a calders a fer una mica de corda

Ferran Guerrero dijo...

al el Met no va anar a probar el De profundis, hi vam estar provant projectes nous, el Club...casi va caure de nit, i ja treient el peu esquerre fora, no veia una merda, pero bueno a veure si recuoero el forat que porto a l dit i torno entre setmana.

Can Bruguera, com sempre dur, la roca destrossa els dits i blocs com m'agradan, ben alts, brutal.

Que vagi be la setmana.

Marieta dijo...

Ferran: ahir vam anar per primer cop a Savassona!!!! Ja se que t'hauria d'haver avisat però va ser bastant improvitzat...però bueno, quan repetim t'aviso!
Per cert...moltes moltes moltes molets gràcies per ajudar-nos amb les preses del plafó. Ja està acabat i amb les preses blue arrow ens ha quedat de categoria!!! Quan plogui un finde l'inaugurarem, espero que vingueu, eh????
:) estic feliç!

Ferran Guerrero dijo...

Jajaja.

Todo bien Marieta, estavem fora, el divendre hi vaig anar i tot humit i xop, espero que ho passesiu molt be i que algú de les més de 30 persones que segur que hi havia per allá sensenyesin els blocs, ahhhh clar hi era el Jaume, si que va pujar dissabte hi vam fer un sopar, llavors vas tenir un bon guía, es practicament un local d'aquí..

Per les preses ja ho saps, als amics sempre que es pot els hi dona un cop dema, ara a pulirlas i disfruteu del plafó.

Espero la teva cronica amb il.lusió.

aisialidia(temps lliure) dijo...

Bou aneu a muerte!!!nesecitas transplant de pell!air bem estar proban de profundis i tela marinera!!

salud bou

Ferran Guerrero dijo...

Ja veuras el video, tela el transplantament de pell que necesito, i no fins quant, espero dimecres o dijous esta a punt, perque el projecte arriba al seu final.

Bow no pareu.

LETICIA dijo...

akesta setmana t'envio les fotos i la informació. Ok? vaig una mica liada però divendres ho tindràs tot. Fins llavors, bona setmana! Petons.

Ferran Guerrero dijo...

Leti: No et preocupis, no corre presa, es anar fent, ara no et fotis tot el tute, tranquil.la que anirem fent.

Moltes gracies.

aisialidia(temps lliure) dijo...

bou la linia nº2(project) de profundis ja te grau?air la baig estar proban amb l'Òscar!!

Ferran Guerrero dijo...

Esta encadenat el nº3 Phi Betta Kappa 6b+ comença invertit ma dreta i esquerra alpla de fora,i travesia i sortir per la esquerra i tambe esta fet el de la esquerra del tot que surt 6b o aixi o una mica menys, a la dreta hi ha dos projectes més i al barreno un altre.

Anónimo dijo...

Ei! quin diumenge, eh?? La unica pena és la mutilació que ha sofert el teu ditot... però sort que tens pell de sobres i aviat ho tindràs curat! Per cert, molt bones aquestes fotos, felicitats Kueka!!