lunes, 1 de diciembre de 2008

1ª Ascensión de Biohazard 8c en Montgrony

Montgrony Sector La Vena
Hora: 13:49
Ramón Julian encadena
Biohazard 8c 1st Ascent.

Esta vía equipada allá por el 2001 junto a Juguete de Amor 8a+ (Mal Pas) se equipo aprovechando la entrada de Época Negra y siguiendo por un muro vertical y ligeramente desplomado con pocas chapas y pasos a bloque, durante aquel verano la estuvimos probando en alguna ocasión sin verle mucho color, si más no para nosotros quedaba un poco lejos, Stephan Poussardine, Fèlix Obradó y yo la catamos sin mucho éxito, pasos aleatorios y agónicos, puro bloque.

Llego el momento de coger el teléfono y comentárselo a la persona idónea, en este caso a Ramonet que en diferentes ocasiones ya la había probado, pero siempre me decía lo mismo, el paso del invertido no se como hacerlo, es muy duro, para variar, no es una vía larga de aquellas de Montgrony de 30 metros, es más bien una vía corta al estilo Sant Benet, casi 8 años han tenido que pasar para ver la 1era ascensión.
Foto: Cortesia de Ramon Julian
Hoy a las 15:49 sonaba el teléfono el mensaje decía, "fa casi dos hores que he encadenat Biohazard 8c", por mi parte ilusionado porque es un encadenamiento especial y por otra porque ha sido Ramonet el que lo ha hecho.


Felicidades Ramonet por el encadenamiento.

10 comentarios:

Anónimo dijo...

buah bow..quin passote...una vegada fent la EPOCA, encegat em devia mig confondre...NI UN MOVIMENT BOWWWWWW!!! Perquè el RAmonet no s'ho veiés!!!

Rotllo GOLPE no? NOmés 8c?

LA vau equipar amb el XAvi de la fuixi? Crec que una vegada m'ho va comentar...

Ferran Guerrero dijo...

Si bow, amb el Xavi Pardo, la vaig estar probant dos o tres dies en diferents epoques, tinc molt present un pas que era un hombro laterat dret molt dolent i et tenies que llençar amb esquerra a un pla sota una xorrer invertit i d'aqui remontar-te, tambe hi havia un xapatge molt dolent, vam fer una porra a veure quin grau era, veig que la vaig encertar, pero s'ha trigat molt a encadenar, mola, una via a prop de casa, curta rollo El golpe, pero amb més canto, al menys aquesta les tres primeres xapes es deixaven fer, el golpe a la que xapes la primera ja flipas.

Molt guai inhumano.

Jaimito dijo...

Moltissimes felicitats. Un altre encadene, una altra 1era ascencio. Per segons expliqueu, aquesta es especial i segur que la desitjava teni tatxada. Mol b ramonet i mol b ferran, que sempre estas al lloro o t'informen i tu ho fas saber al reste de la gent. Bona aquesta

Anónimo dijo...

Ja trigava!
Una via prou curiosa que no sembla gens el que amaga

Ara ja està "preparat" per anar a per la "Cunnis". No ho tindrà tant fàcil (o potser si!) ... ;)

Ferran Guerrero dijo...

Ja trigavas Pesao, jo crec que si ara ja esta preparat per la gran Obra Mestre.

Una altre vegada l'hi tornare a comentar, perque crec que no s'enrecorda, hi fa poc que li he dit.

Ya semos más de 2000

Anónimo dijo...

Potser abans del dia D pujo per les "boires" (on c... son les boires?) a veure en Quo i vinc a veure lo booooooooou kestas!

Ens veiem!

Ferran Guerrero dijo...

El tema boires es una llegenda unbana perque els urbanites no vinguin a viure als pobles, tot es mentida, solament dissabtes que hi ha mercat, llavors treuen uns canons per tota la comarca que deixen anar fum enboirat.

Vinga, quant pugis truca, intenta que sigui a partir de dimecres, que aixi tinc la tarde lliure, boulder, cafe, risas, Quo, desvaries, Xesca, jaja jiji, que si por aqui que si por allá.

Anónimo dijo...

Bou! Quan vas equipar aquest viote?
Carles

Ferran Guerrero dijo...

Aquest viote el va equipar en Xavi Pardo i no se si algu més, en Joan o en Felix van ajudar, en aquesta no vaig arribar ni a ficar un bolt, pero erem colegues els que equiopaban la via i era com si l'equipesim la colla que anava junta, la que vaig equipar jo es Juguete de amor 8a+, assegurat per en Xavi Pardo.

Crec recordar que solament la vaig probar, a mi no hem sona haber-me penjat per equipar la Biohazard, pero es un encadenament especial.

Ciao Carles

Ferran Guerrero dijo...

A si el que preguntabas, la via es va equipar si no crec recordar malament una mica abans de l'estiu del 2002, jo vaig equipar Juguete de amor a l'Agost del 2002 i aquesta feia un mes o dos.

Crec que a la guia del Ripolles posa que Equipada per: Ferran i Xavi, no se d'on van treure la informació, pero hi ha un error, tant se val, la via es molt bona.