miércoles, 28 de noviembre de 2007

Blue Arrow

Ya a punto de salir al mercado oficialmente la empresa Blue Arrow, dedicados a la fabricación de presas de resina para la escalada y ropa y complementos para boulder y escalada, por el momento aparte de haber escalado con estas presas en diferentes competiciones, de lo unico que disponemos es de estas imagenes que me han hecho llegar.


En ella podreis apreciar,los detalles de los acabados como son orificio para tornillo, logo, que no me deja de sorprender sabiendo lo dificil que es llegar a ese resultado, y sus formas y la combinación de colores.


En lo referente a diseño, estan muy cuidados, mimando hasta el ultimo detalle, como bien se puede apreciar en las telas de araña, las presas tipo Bleau (Paris) o HP 40 (Canada), con sus formas abultadas tan bien conseguidas, y las regletas y tacos Limestone, con las crateres hacia dentro para poder pinzar mejor y trabajar toda la mano.


Bueno aqui una muestra de lo que se avecina.

7 comentarios:

Isidre Escorihuela dijo...

Bueno, jo les he provat a la Panxa del Bou. I son collonudes. Les que fan forma de terenyina son increïbles i les que en diuen "cervells" semblen romes però tenen força agarre.. Ja està be que surti cosa nova.
Salut.

Ferran Guerrero dijo...

Aixo que dius cervells, son preses semblants a Horse Pens HP 40 a Canada o Bleau (paris), la veritat que si has anat a aquets llocs i veuras que els cantos son molt semblants.

M'alegro que t'agradin, jo personalment les tinc com unes preses excel.lents, despres de haver provat innumerables aquestes son de les millors, ja a la epoca de Ritual apuntava alt i ara amb la associació d'aquest magnific grup i posant en coneixement el que cadascu en sabia molt millor.

Ara mateix un dels principals escaparats es La panxa del Bou, que encara no he pogut visitar.

Son bons...

Marieta dijo...

quins colorins més macos!jejeje
Em sembla q el Salva vol comprar preses pel plafo, ara, q no se quines vol...ja li dire q es miri el blog

flx dijo...

Al plafó del Manolo també n'hi han i la veritat es que estan força bé.

salu2
flx

Anónimo dijo...

Com ben be diu l'Isidre, tot (?) La Panxa són preses "Pelón".

Com tot el material cal veure amb l'us que passa. Temps dirà

Ferran, si hi vas, MLdises (o mlcuentas)

Isidre Escorihuela dijo...

Birdioa, a La Panxa no totes son del Pelón. LA cova tot Pelón i a les vies abunden més les del Belmonte (no ser el nom comercial) i la resta tambè Pelón. Per alguna cosa sopn els col·legues.
Apali a tibar forttttttttttttt

Ferran Guerrero dijo...

Es diuen Bloc Area, pero en la varietat esta la qualitat, ara falta que fiquin de altres marques i siusplau que no siguin TOP30.