lunes, 8 de diciembre de 2008

Peter Pan

Como hoy no podía ser de otra manera tocaba escalar, y esta semana ya van seis días seguidos, hoy los músculos y la piel empiezan a flaquear, sobre todo la piel.
Después de la sesión de ayer y sin las cosas claras hacia donde ir hoy, nos decidimos junto a Met y Nacho a ir a Savassona, objetivo del dia Peter Pan (proyecto inhumano), ya hace mucho tiempo que no vamos a escalar a Savassona, la mayoría de bloques ya los he hecho y lo que me empieza a quedar son proyectos duros y que poco dejan ver la luz, bueno hay uno que hoy por fin nos ha dejado empezar a ver si más no un pequeño rayo de luz, entre el día gris y frío que reinaba.
Peter Pan, super proyecto de unos cinco metros de altura que esta situado en la parte trasera del Dau, este espolón, lo limpiamos hace un par de años Jordi Serra y yo, durante diferentes épocas le hemos ido dando pegues, hoy teníamos que aprovechar las bajas temperaturas para poder avanzar un poquito más, así que cuerda y a volver a limpiar el bloque, ya que volvía a estar un poco sucio, y faltaba matizar algunos movimientos, al menos hemos evolucionado los tres hacia unos pasos más.
Por el momento llegamos los tres hasta el mismo punto, el primer palmeo lateral y de aquí empieza un verdadero infierno en secuencias de pies y manos bastante precarias, con una salida por encima del bloque que no hemos podido resolver ni probando con la cuerda en Top Rope.
Para poder probar el boulder entero, hemos tenido que hechar mano de la cuerda, si no ,se hace imposible trabajar la parte superior, donde los movimientos se convierten en un levitar de sensaciones. Por mi parte he podido resolver unos pasos más que el resto en la parte superior, pero sin poder resolver la salida del bloque, en la unión de las dos secciones, no hay un crux si no una intersección, que ni en Top Rope, nos ha salido a ninguno de los tres, el tacto fantástico, un poco de humedad, pero un día final de semana perfecto, ahora tan solo esperar a que llegue el miércoles para poder empezar otra vez este sueño de nunca acabar.
P.D. Este bloque guarda toda la dificultad a bastante altura, es recomendable llevar unos cuantos crash-pads y cubrir bien las raíces para evitar lesiones.

14 comentarios:

Jaimito dijo...

Bouuuuuuuuu. Un dia mol fanatic avui. Mol fred, una mica humit i el bloc mol dur, pero que mol.Magnific poderse penjar per tastar la part de dalt. A resultat mol satisfactori d'aquesta manera, pero ni aixi se n'ha sortit. De mica en mica. K vagi b la semana bou

jordiAT dijo...

fa temps que no t'escric res...La teva feina, passat i present, és pura llum i motivació!
Gràcies i salut

Ferran Guerrero dijo...

Jaimito: Dona satisfacció poder provar-ho amb la corda, quant veus que no hi ha manera, ara crec que es el primer boulder que provo amb corda, t'ho pots creure, al Peak es fa molt per poder desxifrar les seqüencies, aixo pasa quant els boulders son tant alts, i solament es poden provar a base de tortazos com un psicobloc, a veure que tal es presenta la setmana. Dema puja en Crespo i el meu amic Stephan, la pena es que jo no podre se-hi ni tant sols cinc minuts, quin rollo.


Jordi: ara feia temps que no parlavem, moltes gracies per els piropos, soc un cul inquiet, crec que aquest any fare més feina encara de bloc, es on trobo el millor joc del món, la corda m'agrada, pero veig que amb el bloc puc explorar els meus limits encara més.

Estas convidat a jugar amb les pedres de per aqui, puja un dia amb el Crespo i juguem tots junts.

Una abraçada i continua amb els descobriments de nous rocs,endavant fanátic.

Fino dijo...

Molt bones les fotos.

Ferran Guerrero dijo...

Gracies sr.Fino, a veure si un dia coincidim, ja fa molt temps, volem baixar un dia a Canbru, amb el kueka a unes jornades fanátiques.

Salut

Marieta dijo...

ostii Ferran, aquestes fotos sí que són bones...
Per cert, quan dius "bastante altura" a quina alçada et refereixes????
Ens veiem!!! ;)

Ferran Guerrero dijo...

Doncs uns cuatre metros comença el festival, amb un espero inclinat cap a la esquerra i una mica desplomat.

La caiguda en la part alta es dscontrolada, pero es super maco.

Anónimo dijo...

Roger:
Ferran, merci per avisar-me del temps, al final em vist que estaba fotut i ho em deixat per una altre dia...
A veure si li podem fer una bona visita a l'stephan tots plegats per aquesta gran zona de bloc, que segur que ens resoldra alguns projectillos... i per poc que pugui intentaré liar també a en jordi AT, que últimament tampoc puc coincideir massa amb ell...
Ens veiem dintre de poc, Salut Bou!!

Anónimo dijo...

Ei Ferran...

Lentament cap i ànima d'adapten a la roca...el ritme i la distància a recórrer la posa cadascú, segons les seves capacitats, segons la seva voluntat...

¿¿Potser ( ara me n'adono més), no sóm ni de bon tros el centre de l'univers...i hem de no cometre errors per esperarq ue ens solucionin aquells qui estan més capacitats , els nostres reptes?? Aleshores no apendríem que cometem errors...sempre els cometríen els altres...l'important no és el problema, és la solució...dificil és donar-se compte i rectificar, difícil pendre decisions i pendre les correctes, molt facil passar per una situació i diicil apendre d'ella...resulta dificil acceptar les coses per convicció i molt més facil si és per experiència.. ( MORODO)

SALAM SIAW BOW, jah...

Marieta dijo...

sí sí, super maco, preciós (4 metres i super maco?!?!?!)
apa, a tibar-li! ;)

Ferran Guerrero dijo...

Per els teus comentaris Mrieta, es com llegir o interpretar, "sisisi, que a mi no me la dais con queso", jajajaja, estan locos, con la colchoneta de broma.

Jajjajaja, a tibar bous que la setmana es molt curta, ja estem a dimecres, bueno dema.

Anónimo dijo...

Sempre keden projects arraconats que o no troves el moment o el moment no et trova a tu

Guapas fotos ke te pees!

Animos i a veure si dona temps!

Anónimo dijo...

molt guapes les fotos!! Com tu! jajaja! I cuiiions amb el festival a 4 metres!! Cuida't i a seguir tibant i pulint la pell!

jordiAT dijo...

quan pugui pujo, no ho dubtis! El que passa és que ara vaig una mica liat...
Salut