miércoles, 10 de noviembre de 2010

Motivación, Albarracin y Suiza

Aunque mi motivación para entrenar no es la misma, ni para hacer bloque tampoco, encontrar un sector, limpiar, realizar casi todas las ascensiones, reseñar y darlo a conocer, emigrar y empezar otra vez la búsqueda de nuevos sectores, esa ha sido una constante en los últimos 10 años, y cada vez es más difícil encontrar piedra, no digo que no tenga un archivo guardado con pequeñas zonas que tengo que empezar a trabajar en ellas, pero eso son , pequeñas zonas, son muchos esfuerzos de horas, días y días, por eso de vez en cuando me tengo que tomar un respiro en cuanto a perderme y buscar piedras.

Para que la motivación no decaiga os traigo tres vídeos bien fanáticos de aquellos que no son fáciles de borrar del subconsciente, el clásico Cosmos 8a+, Turbo Klinex 8a/a+, obra de Klem Loskot en Albarracin y un especial de Suiza, entre otros con el maestro Dai
Koyamada.






6 comentarios:

Jaume Font dijo...

Bou axi m'agrada, motivacio a tope!!
Aquesta tarda em passare a netejar una mica mes la nova joia, aixo si vigilant amb les larbes que encara tinc les cames que em pican a fondu.


Pd:tencu els ulls i el beig...!!!

Molta feina realitzada bou,"que te quiten lo bailao"!!!

D. dijo...

Buena dosis de motivacion, pèaso blokes. Albarra es el paraiso, este finde conocí Tierra Media, alucino con la de piedra que hay suelta por ahi.
Un saludo.

TRanki dijo...

Esta lluny, però per allà dalt de DORRES esveu un escampall de l'òstia!

A sobre sant feliu de Guíxols, al principi de la carretera que va a Tossa també sembla ue hi ha algna coseta...i algun ja obert i tot!!!

De vegades quan passo per la Jonquera flipo amb els escampalls a mà dreta...es veuen des de l'autopista i tot...

El que passa es que fa una mandra que no sé com et motives...de vegades crce que té més curro i és menys gratificant que equipar bow!!!

felicitts per les creacions i a seguir imaginant línies galàctiques i linies per a la prole...!

Ferran Guerrero dijo...

Manya-a veure quant el rebentem, ja tinc ganes, pero aquesta setmana esta sent dureta, i solament han passat tres dies, ara estic movent tot el tema del Mercat de la Muntanya activa de Vic, ja estem inscrits i amb entrades enviades a tots els socis.

Dani Japo-tengo pendiente volver a Albarra, entre una cosa y otra invierto todo mi tiempo en desarrollar zonas de boulder por aquí.

Tranki-El tema de La Jonquera m'ho he mirat, potencial a tope, estan obrint pero rollo secretiu, no se ni per on esta la zona a Vilajuiga vam donar una empenta pero alla han d'obrir la penya de per alla, qe a mi em queda lluny per anar un dia i pasar-me tot el dia netejant una pedra, per treure un 6a, uffff, pero ja veig quela penya per alla no curra, i aixo que el lloc te un potencial brutal.

Jo tampoc se com em motivo, per aixo he d'anar fer parons, encara que ara, com cada any passo una temporada netejant zona nova, tinc un parell de controlades de noves i a veure que tal, pero si hi ha molt de curro, a mes es que el blocs no es veuen a peu pla, has de tirar de satelit i google hearth, flipa, aixi hem trobat cosetes, no es com trobar un paredon.

Sempre dic, aquesta es la ultima pedra que he trobat, o el ultim bolo potent, o la ultima zona que netejo, la veritat que em treu temps per escalar, pero no se, sempre em pica el gusanillo i torno una i altre vegada, per molt que em queixi, deformació professional.

Merci bow, disfruta-yho i a veure si ho arriba a disfruta el teu peque

Dieselryder dijo...

Arriba esa motivación... siempre quedarán las montañas... cuando se acaben los bloques...

Lluis Salo dijo...

sempre motivats!!!