sábado, 12 de diciembre de 2009

¿De que video es esta canción?

Poco a contar, las circunstancias han llevado a no poder escalar una mierda, con el consecuente cabreo por mi parte, si no puedo escalar me pongo de muy mala leche, me obceco, y de hay no me sacan, uffff, que vamos a hacer, no es que no sepa no hacer otra cosa que sea escalar, es que no quiero hacer otra cosa, que no sea escalar, así que aprovechando todo ese cumulo de cosas que te hacen quedarte con un mosqueo de tres pares de narices, me voy a la sala de boulder, a hacer la limpieza general, (lona, foso, zona de descanso,,,,,,,), y luego a hacer un poco de bricolaje
con el Manya, ya tenemos puesto en la puerta, el buzón para los que se quieren colar en la sala y no pagar lo que les toca, cuando no hay uno de los responsables, (vigilar que el Met, ya no trabaja, y se pasa por la sala en cualquier momento, el otro día ya pillo a dos, mira que hay que ser ruin, por tres €).

Bueno debe ser mi mala leche, y todo lo que llevo acumulado.

Cambiando de tema, hoy colgare, tal como me pide Unai una de las mejores bandas sonoras que se han hecho para un vídeo de Boulder.



Hay queda, haber quien lo adivina?.

12 comentarios:

Nando dijo...

Hola!
em jugaria algo a que son els videos del Ben Moon i jerry moffat,....fent bulder pel peak i fontaine!! no recordo els noms...brutals! i acabaven en festa in Paris!! que wapo
au saluT

Aleix dijo...

winter session?

Ferran Guerrero dijo...

Nando-Ho ha esbrinat, falta el nom del video.

Aleix-Estas muy pez tio, que pasa, estas perdiendo facultades.

Ander dijo...

The real thing, man!!!! Saludos desde el norte!!!

Ferran Guerrero dijo...

Ander-Has ganado una entrada al boulder La Farinera cuando vengas a mi tierra.

Un abrazo y un saludo, a los tres, la Laia por fin tiene Reflex digital, un saludo y abrazo, os devemos una visita, este año creo que si caera.

oscar dijo...

Jo no sabe ,no contesta.Solo mi opinion sobre los hijos de puta que ban de listos... creo que no deberian de pisar otra vez la farinera!!!

Marieta dijo...

ja es trist que la penya no vulgui pagar -i a més tan poca pasta- per un búlder que heu fet amb esforç i invertint un munt de temps i diners. NO HO ENTENC! pos res, que hi ha gent molt cutre.
Una abraçada

Ferran Guerrero dijo...

Oscar- MArieta: tarde o temprano se les pilla, como hizo Met, menuda verguenza, si no tienes dinero para ir a entrenar no vas y punto, pero encima intentando engañar.

Bueno lo dicho, nos vemos chicos.

Domènec C dijo...

~ si es que el mundo esta lleno de indeseables no?? ~

Jordi Serra dijo...

esto me suena... pues que mala racha no?¿ bueno quan em passi per aquí jo ja saps que magaré eh! tèèèèla amb la penya... io he stat tota la setmana a albarracin... crec que em petaràn els bíceps, els dits, toooooooooot. em van dir que el Met pujava abui! vaya putada, nosaltres hem stat de dilluns a dumenge i just quan marxèm ell arriba... a més avui ha futut una nevada que fliiiipes. viam si té sort. axò d'albarracin ha cambiat molt, és increible, molt blocs nous i molt fanàtics de tot el mòn, gent molt molt molt molt forta... m'he de posar les pileeeeees!

Ferran Guerrero dijo...

No es per tu friqui, ja ho saps, ahir vaig parlar amb el Met i la previsio cami d'alla era molt xunga, potser tiraven a veure al Talo a la Pedriza.

Ja vaig seguint les croniques per internet de la penya a Albarracin, quant jo puc anar es en ponts, i ja saps que el llocs masificats no m'agraden, no passa res, ara no se quants anys fa que no he anat a albarracin, no em treu la son.

El matalas el tinc bastant aburrit, per ara, solament vull pillar la corda i posar-me fort, noto que m'estic posant més fort amb la corda que amb el matalas, mateixos blocs, etc, etc, aquest estiu marxo als Alps a fer l'animal, polivaléncia, polivaléncia.

Ens veiem bow, aquest divendres, passem la ultima de Big Up productions., animat.

Pekas dijo...

Bona banda ( la sonora.. ;-))) encara que els meus gustos per BSO.. van per altres "derroteros"

Ja se sap... sobre gustos...
:-)))