jueves, 8 de mayo de 2008

Publicación de reseñas


Hace tiempo que voy colgando reseñas de diferentes zonas de bloques, muchas o la mayoria he sido yo el que me he trabajado las reseñas y las he dado a conocer, con accesos, fotos, etc, el trabajo continua, y si lo hago de esta manera es para que todo el mundo ponga su granito, pero agradeceria que si hay actualizaciones por favor hacerlas llegar, si hay nuevas aperturas tambien, son muchos los croquis que la gente se ha descargado pero no me puedo creer que solo se hayan limitado a repetir lo que hay, en el caso de Fussimanya solo se ha abierto un 1%, Montseny hay mucho trabajo, así que para poder actualizar e ir ampliando las reseñas agradeceria me hicieseis llegar cronicas., por lo demas contento con la acogida que tiene todas estas zonas y la gente las esta disfrutando.
Reordar que en el sector LA COMARCA (Osona) es recomendable no entrar con el coche hasta pie de bloques, ya que es terreno privado y el propietario se puede molestar, 15 min de camino no le van mal a nadie, lo digo porque este fin de semana pasado habia dos suzuki por allí ( y eran escaladores), así que pensemos en los demas si no el propietario acabara cerrando la zona y entonces no se podra escalar con coche ni sin el...

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Roger (Maresme):
Ei Ferran de vegades ens surt alguna que altre nova linia per can boquets. De moment hi ha en Jordi AT que publica les noves apertures de blocs que va fent per can boquet al seu bolg: http://blogdgranit.blogspot.com/
Si vols que te les enviem nomès ens ho has de dir i passar-nos el mail!
Salut!

Ferran Guerrero dijo...

Merci, ja tinc contacte amb el Jordi, de Can Boquet no fa falta, d'aixo s'encarrega el Jordi i la reta de gent que aneu ara per alla, hem referia a les noves zones que he publicat i que la gent visita.

Merci

Senys dijo...

Bones Ferran en aquest temps per el Montseny, hem estat fent (i probant la gran majoria) algun que que altre problema amb els senglanots celonins, no es molta història però tot suma... a veure si trobo algun col·laborador i fem unes fotos dels blocs i t'els enviem (el format aquest que fas servir tu, es de molt clar). A veure si ens en sortim jejeje

Salut i merci per les informacions!!
Marçal

Ferran Guerrero dijo...

Tranqui Senys quedamos un día y subo con la camara y escalamos juntos que tengo ganas, ayer iba a subir pero al final me acabe liando en Savassona, puede que el lunes me acerque a pasar el día te dejo mi telefono 600520580, me llamas y quedamos, reseñamos todo eso y habrimos cosas nuevas, te tengo que enseñar alguna cosa, ya veras.

Tengo hecha alguna actualización, porque en la ensaimada rusa me confundi en hacer la reseña y va por abajo y hasta la izquierda, ya te explicare.

Saludos, dime algo para el lunes, haber que se puede hacer

Senys dijo...

Ostia Ferran n'hi ha que tenen sort i el dilluns tenen festa... d'altres pillem i hem de currar tot el dia jajajaja (tot i que alguns dies surto a les 19h cap allà per estirar una mica els braços, ara que el dia s'ha allargat una miqueta s'ha d'aprofitar de la menra que es pugi). Si no és aquest dilluns algu és farà.
Ahir vaig estar parlant amb uns companys celonins i m'han comentat que havien obert alguns problemes prou interessants (uns per allà al costat del xurro +/- i altres cap a les plaques de la dreta (bastant) i més amunt de l'ensaimada.
Dons això a veure si una estona d'aquestes es poden ressenyar.
Salut i a veure si coincidim, ja els hi comentare als bous celonins (que tenen més temps lliure que jo...) l'ho del dilluns a veure si t'ho poden ensenyar.
Apa salut!!!

Ferran Guerrero dijo...

Senys, la previsio per aquesta tarde es més pluja i a més despres de esta plovent dos díes seguits ja hem diras com esta el montseny, per fer rafting, ens veiem en breu per allá dalt si mes no entre setmana per la tarde, ja tens el meu Mv ja saps tuca i quedem, vinga salut.