viernes, 12 de marzo de 2010

The Season, Epicosdio 6

Hay una mini serie llamada The Season y que el canal esta situado en Vimeo, y trata sobre diferentes deportes y como cada profesional los afronta y los vive con su particular fanatismo, en uno de estos capítulos aparece el escalador Americano, Matt Maddaloni, escalando en la zona de Squamish, y convirtiendo una vía de escalada tradicional en toda una aventura de Highball que mejor no caerse, no perdáis punto (aunque este vídeo ya hace tiempo que corre por la red).

En el minuto 4:04 no perdáis la vista a este nuevo cacharro que se ha inventado el tio para asegurar chorreras, columnas, Tufa's, etc de la manera tradicional sin tener que dejar para siempre un agujero con un parabolt o un químico.

Lo se, no es que sea la ostia este video, pero tiene un par de cosas curiosas y freaks, como la red para proteger las caidas y la pinza en cuestión.

2 comentarios:

Lluis Salo dijo...

ei ferran!

dema al mati potser ens acostem a savassona a probar alguna via de sant feliuet, per arribar a les vies per dalt es obvi, pero per baix no m'hi he fixat mai, suposo que deu ser facil arribar-hi no?

vinga merci com sempre i us acosteu ja ens veurem.

PD: al final diguessim que hem fet una rajada mutua de lo de montserrat, que si un no ha trobat la guia, que si no sabem si estara be, un ha d'estudiar etc etc quan no es una cosa es laltra tinc unes ganes de tenir el carnet de cotxe que quan mel tregui marxare 3 mesus a toma pel sac jajajaja va vinga gracies bow!!!

Ferran Guerrero dijo...

Jejejeje, un classic de quant un es jove.

Per trobar les vies no tindreu cap problema, tant per sota com per dalt, aixi que es puguin muntar per dalt i no son inhumanes, tens la meva Equilibri, si feu la variant facil no tindreu problema i l'aresa Sant Feliuet 6a que tambe es pot muntar per dalt, la resta tindreu que anar per sota a totes, com La Vaca Boja 6c+, que esta a la esquerra dels sostre, entra per una fisura i sostre una mica trencadot.

Ho no crec que passi, tinc una contractura al coll que fa tres dies que em dura, i m'han dit repos, potser passo per la sala a fer el vol, que tingueu sort.