sábado, 23 de julio de 2011

Serie Psyco Art Holds, proximamente ...

Este próximo lunes salen a la venta las primeras presas diseñadas por mi estudio Psyco Art Holds para la empresa Rokodromo.com, toda una revolución en cuanto a diseños de presas, y para finales del verano tal como describen en la noticia en la web de Rokodromo.com, habrá un aluvión de novedades.

Desde aquí agradecer el trabajo realizado conjuntamente con Rokodromo.com, por su profesionalidad y calidad en todos los productos, es un placer trabajar junto a ellos en el desarrollo de las mejores presas de escalada.

3 comentarios:

oscar dijo...

Vinga que rulin, que rulin!!!!

Ferran Guerrero dijo...

JA esteu aqui?, Pensava que hi serieu tot el cap de setmana, bueno, ja estant rulant, ja les veuras possades al plafo, els ninos a la Placa, busca i trobaras, les boles grogues d'onades al plafo de 35º i la resta les vermelles una mica per tot, algunes a l'slap altres al 35º.

HA passar-ho be, ja veuras que hi ha un bloc montat amb les grogues es guapo, Inici al canto infvertit dos mans, dos peus lliures i despres peu ma, la resta son totes les grogues, el Top la gris pont de roca de Rokodromo que hi ha a dalt de tot del 35º a la dreta just abans del pont (Viga/columna), vinga bow a apretar.

Ens llegim a la tornada, tenim una visita pendent alla dalt a la tornada.

Ja informarem si ho hem aconseguit

oscar dijo...

Ok merci!Aneu amb compte i quan torneu parlem de malniu segur!