sábado, 9 de abril de 2011

First Ascents y Urgencias

Así empezaba nuestro día fanático entre Met y yo, soleado, ha habido momento de mucha calor, pero en general el tiempo nos ha respetado, yo llevaba mi objetivo entre ceja y ceja realizar la primera de un proyecto que la semana pasada me caí en el mantel de salida, Met ya me contaba que esta semana había realizado la salida suelta y que no era nada fácil y menos viniendo desde abajo.
Calentando sobre el mismo problema, un día más me sometía a la exclavitud de esta travesía que Met bautizo como Fighting for Survival (sit)(trav), después de caer la semana pasada desde su parte superior, hoy no perdonaba y me llevaba la First Ascent, me he quitado un gran peso de encima, en los movimientos finales pensaba que volvía a caer, los ánimos de Met me han dado fuerza para salir airoso, y lo hemos podido dejar grabado.
Y volvemos a las andadas, a por mas proyectos, esta vez nos ponemos con la fisura de Cornflake, para la que Met se lleva la First Ascent y yo la segunda, los dos en un primer pegue, un bloque estético y precioso, apenas con dificultad, pero bonito bonito y con altura.

Después Met me lleva a una de las ultimas joyas, Ultraviolencia (sit), un problema difícil que el repite con total soltura para poder grabarlo, su método y el mio son totalmente diferentes así que yo lo pruebo pero de momento queda pendiente una repetición.

Hasta aquí la cosa iba bien, aún eran las 16:00 de la tarde y hasta que oscurecieses nuestra intención era darlo todo en el bosque, hasta.......

Hasta que, he acabado en Urgencias, una caída después de grabar a Met en Ultraviolencia cuando ya bajaba del bloque desde donde gravaba, me he resbalado entre dos piedras saliendo disparado hacia adelante, y quedandose el pie derecho empotrado entre dos piedras y cayendo de boca, un grito de dolor, y mil blasfemias, lo primero que he intentado ha sido levantarme y caminar, me dolía mucho el pie derecho, el talón.
Con mucho esfuerzo yo me he arrastrado durante 20 minutos montaña arriba con la colchoneta y Met cargaba con mi material y el suyo, luego el se adelantaba durante los 30 minutos de pateo y quedabamos en un punto donde el coche me pudiese recoger, no me atrevía a sacarme la bamba, rápidamente me he tomado un antiinflamatoiro que llevaba, y caminando hecho una verdadera mierda hasta el coche y de ahí al hospital, una vez en Urgencias y en 20 minutos y después de la observación del médico y de las pruebas pertinentes me confirma que aparte de lo que ya sabia que no me había roto un hueso, me confirma que no son ligamentos, tengo mobilidad a pesar del dolor, es una inlfamación por golpe y contusión, no tengo ni ligamentos ni huesos rotos, me preocupaba el tema de los ligamentos, pero gracias a tener unos tobillos hiperlaxos me he salvado de destrozarme el pie, así que unos días de bondad y paseo y podremos seguir con la actividad.

Gracias a Met, por acompañarme ayudarme en todo el desastre de hoy y a Laia por su paciencia conmigo en el hospital.

16 comentarios:

Jaimito dijo...

Quin panorama!!
El dia presentava molt be, pero quan un és PELELE passa el que passa.jaja!!
M'alegro que sigui nomes el gran cop i en breu estiguis altre cop al 100%.
Ja saps, FIGHTING FOR SURVAIVAL!

Ferran Guerrero dijo...

Jajajaja, merci company, per tot, pero ja ho saps son un PELELE, he caigut com un nino de drap, no ha sigut res.

Ara a recuperar-se i en una setmaneta estic en actiu donant per el sac.

Molta sort dema a veure que cau, no qui cau, si no que encadeneu, a lo millor anem, a fer una visita i el got a la tarde.

Laia Nadia dijo...

estar amb un PELELE significa ser pacient!!! Ara fora bromes, estic contenta que no hagi sigut el que hagués pogut ser, i que només s'hagi quedat amb una contusió que aviat ni notaràs(això espero!). I de paciència res, per això estem, per acompanyar-nos en qualsevol moment, sigui en un hospital o entre pedres!!
Gràcies al Met per cuidar-te i a tu per ser com ets! Un petó!

oscar dijo...

Hostia recuperat doncs! I al loro que ja tenim una edat, je,je

Ferran Guerrero dijo...

Bueno de moment no sembla res greu i aixó diu el metge, pero jo com no em fio dels metges encara estic reticent, segons ells en 3 o 4 dies estare be, aixó espero.


Avui m'he aixecat fet caldo del peu, imagino que es normal, es passa l'efecte de l'antiinflamatori, ha fer bondat uns dies, i en brey donant guerra.

Merci companys

Oriol Quo dijo...

Weeeee Ferran... jejeje, ja t'ho he dit abans:

Jo crec que això del peu no calia!!!
De veritat que hi ha moltes altres maneres, molt més practiques, per provocar que et portin el sopar al sofà... juaaaaaaa!!

Vinga Bow... A riure de nou que no ha estat res!!

QUO... tocant de peus a terra!!! :)

Ferran Guerrero dijo...

Mamon, i tant que ric, podía haver sigut pitjor, no em mata un Hard grit infernal i m'espifio baixant de una pedra, jajajaja, que hi farem es el que te el Pelelismo tot una current en auge.

Vigila que tu convius amb una Pelele, i tot s'enganxa.

baldufa dijo...

El pateo de mitja horeta deu haver sigut infernal!!! Es una bona putada...pero la recuperació sera rapida, ja veuras. Anims desde la Cerdanya.

TRanki dijo...

joer bow...a cuidar-se...tranqui que amb fanatisme això són 2 dies...just per decansar i tornar a tope!
Salut!

Ferran Guerrero dijo...

Baldufa- el pateillo va ser infernal, pero solament anava pensant que podría ser pitjor, imaginaba al Joe Simpson i mogudes aixi i pensava aixó no es res Ferran, arribaras com sigui.

Tranki-Si la veritat que intento buscar altres distraccions, llibres de muntanya, acabar uns models, videos de escalada, jajajajajja,podría haber sigut molt pitjor, ni lligaments ni res, esquinç de segon grau de lligament exterior, res que no es curi amb repos.

Merci a tots i apreteu tot el que jo no puc

LETICIA dijo...

Coneixen-te, segur que aquest repòs absolut serà tot un infern, però has de ser optimista i pensar que aviat seras a cavallers tibant-li de valent! i a més, amb la "mestressa" que tens al costat, el "descans obligat" et serà més fàcil de soportar! Un petonàs al nas! cuida't!

Pekas dijo...

A descansar.. i bondat.. que ja ens coneixem... ;-)))

Desde luego , si veu anar al hospital de Vic.. Santa paciencia..;-))) :-))

Salut bow i a cuidar-se...

Ferran Guerrero dijo...

Si, Hospital de Vic, jo no soc doctor, ni res similar, pero si m'arriba un paio aixi, com a minim li faig una ecografia a veure que, res que el doctor era metge de familia "nano, aixó res, el cop, la contussió", i es queda una cara de gilipollas que tela, diem, "ah vale, muchas gracias, no tengo nada entonces??" "no, esta tot be", jajajajajajja, sort de la Susi que m'ha possat les piles i almneys he fet un diagnostic, esguinç de segon grau i no se ostias del lligament extern, resumint que no tinc res trencat.

Pero son una mica inutils al hospital de vic el servei d'urgencies.

Dieselryder dijo...

reposa reposa que te veo...

JAUME ORS dijo...

... anims i segur que el fanatísme et porta a escalar en un parell de díes. Una abraçada.

Ferran Guerrero dijo...

Gràcies Jaume, la idea es dema anar a fer un tastet, a veure si aguanto per setmana santa , que tinc projectes interesants, pero si no es ara sera en una setmana, ja puc caminar i fer vida bastant normal.

Merci.