sábado, 2 de abril de 2011

Dia perfecto, Fighting for survival

Día soleado de aquellos que al sol hace muchísima calor, ya muy tempranito quedamos para escalar, había que aprovechar, Met tenía que volver pronto así que era un matinal express, y de aquellas de correr e ir por faena.
Nuevos bloques, buenos buenos, gracias a la visión de Met, Keep the power (sit) que me lo llevo al Flash, poderoso flash, otros proyectos, que han quedado de eso, uno que casi me llevo la First Ascent en el último intento del día una obra maestra de travesía sentada, dura, dura, Fighting for survival (sit)(trav), el nombre lo dice todo, ha costado unos dos días descifrar toda la secuencia de manos y pies, y cuando por fin en uno de esos intentos épicos y de concentración máxima floto y realizo el dinámico y llego al mantel de salida, un patinazo con la mano enfangada me ha hecho salir volando desde arriba del todo de manera descontrolada, suerte de Laia y Met que me han recogido como buenamente han podido, resultado??, el Rotpunkt tendrá que esperar hasta la semana que viene y la First Ascent también.
Laia por su parte ha resuelto un montón de bloques de los que se ha llevado la tercera ascensión y se ha dejado casi para el encadene Keep the power, una obra maestra tanto la versión de pie como la sentado, si le aprieta con ganas se lo llevara en breve.

Hasta aquí una mañana soleada y calurosa, mañana más.

4 comentarios:

Laia Nadia dijo...

buaaaaah!!! quina motivació que porto!!! gorra nova, blocs nets que son obres mestres (merci pel currassu que us esteu fent)i com sempre una companyia immillorable! zaaaaiz! el proxim dia me l'enduc a la butxaca!
a vosaltres moltes felicitats, encadenes i projectes per encadenar ja mateix! ha sigut un regal de dia!
salut i petons!

Ramon Maeso dijo...

la entrada del 25 de març la tens mal programada o algo, cada cop que obro el teu blog se'm obra directament els videos...¿? de lesperó angles i el gimnas harcore, nose abore si ho pots solucionar. merci.


PD. hah, i vale ja de tanto secretivo... almenos no ho publikis, em senbla de resfragar-ho una mica per la cara, nose, es una opinió, no?


salut i de totes formes merci per la feina. algun dia sortira a la llum.

Ferran Guerrero dijo...

Meric , ja ho sabia pero em fiea pal arreglar-ho, pensaba que era solament al meu MAc, ja ho he deixat enllestit.

Ho sento per lo del secretivo, algún dia es donara a coneixer o no, pero no et preocupis que no penjarem mes fotos, per posar les dents llargues.

Merci Ramon, avui hi havia una parella fent slackline a Sava, alla dalt.

Ramon Maeso dijo...

Eren uns colegues, ahir tbe i eren.

jo tbe utilitzo mac, potser nomes ens passava a les pomes, nose...

ahir nacho i maki ens van portar a can bruguera, flipant la feina feta...uns cracks els que ho han obert i natejat, kines joies!.

sense secrets: aneu un dia a roques de palomera a veure el potencial busca-ho.

42º 12' 34'' N 1º 45'14''