sábado, 16 de febrero de 2008

Encadenamientos en Savassona

Stephan Poussardine en Sika & Destroy 8b Foto: klekas.blogspot.com

Stephan Poussardine en Sika & Destroy 8b Foto: klekas.blogspot.com
Semana de mucho escalar, pero de estar con las pieles bastante destrozadas despues del encadenamiento de El Talismà directe 8b, así que de momento por mi parte poco encadenar, ya son muchos días probando la via Laia (proyecto 8b+/8c), casi, falta resolver dos movimientos.

Por aquí visitas de amigos, Stephan Poussardine el viernes 15 realiza la tercera ascension de Sika & Destroy 8b, una via de 14m muy a bloque con secciones de regletas sobre pasos largos y una entrada a reunion de media falange de monodedo, alli arriba esta el crux, despues de que Lluis Masdeu y yo lo convencieramos para que le diese a El Talisma 7c+/8a (version izquierda), este se pone los gatos y gracias a un buen flash la encadena, así que el resumen para Stephan es:

Sika & Destroy 8b Rotpunkt
El Talisma 7c+/8a (version izquierda) Al Flash


Como dice Stephan son vias poco comerciales, dificiles de encadenar porque tienen movimientos complejos, al estilo Sant Benet, la prueba esta que la Sika & Destroy es del año 95 y solo tiene 3 ascensiones y El Talisma es sobre el 92 y hasta hace unas semanas que realize la 1era ascension.

Por su parte Lluis Masdeu, encadena en muy pocos pegues El Talisma directe 8b con esta es la tercera ascension de esta via que contiene su seccion más dura concentrada en tres pasos en su entrada y despues la sección de 7c+/8a de aguantar sobre regletas hasta la reunión. A punto tiene Jovenivoles 8b (Sant Feliuet).

3 comentarios:

invertit dijo...

Ei, hola maquina!!! Veig que no pares..jo aquest dies no he pogut pasar per savassona per tema del bar, he estat fent una mica de plafo, que els dits tambe m'ho han agrait. Dema segurament anirea sava... Salud i a tibar-l'hi.

Marieta dijo...

uf uf UF! quins bous

TRanki dijo...

Ei Bou,

Gracies ahir pel petit TOUR SAVASSONIC..va ser el primer cop i vam pecar de "fanatics"..aqui TAMBÉ és com a StBENET, cal anar amb el cap baix i pendre's-ho amb Calma...

TORNAREM JA!!!!

LLoc guapissim, vies curioses i molt maques...

A la propera a fer el que vam deixar a la SACRIFICE ROCK...a veure si aquest TALISMÀ és tanyt bonica com semblava...

buf tinc agulletes fins a les Parpelles!

I PER CERT...ECOLOGICA...Publicament m'agradaria destacar que és una via de ROMOS, no extrema però si Tècnica i ALEATORIA...ja molaria veure als "clean" i apòstols del COMPROMÍS fer-la en solos..

Felicitats i ves en compte!