domingo, 9 de marzo de 2008

De vuelta al Montseny










De vuelta por el montseny, esta vez con Andy un amigo de England, propietario de uno de los rocodromos más grandes de Europa, y con Nacho Alonso otro amigo de Asturias, con este ultimo compartimos las sesiones más inhumanas de boulder, despues de la primera incursion en el Montseny hace unas semanas y viendo las posibilidades hemos comenzado el trabajo de escalar y reseñar, al final hemos decidido no marcar nada con rotuladors ni flechas (las que existen ya estaban, con el sistema de bloque foto a foto no hay perdida.


Nacho Alonso en la placa de 7a (los tres nos la chuscamos), buen bloque




Nacho Alonso limando despues de casi llevarse la tumbona




Andy en Simon del Norte directo 7a Día gris y de mucho frío


El formato de reseñas sera este, a medida que las haga las ire colgando y a posteriori o editaremos guia o PDF, con fotos y demas, de esta manera con el material que vayamos editando la gente puede ir a escalar sin necesidad a esperarse a que este finalizado el trabajo.

El día ha sido muy largo, la piel destrozada por el granito, mientras en Savassona unos amigos franceses (Zebloc.com) blocan y pasan un poco más de calor del que hemos pasado nosotros, Nacho ha blocado todo el día a unos 38 de fiebre pero ni con esas deja las regletas tranquilas, la escalada aquí es de regletas y pasos largos, por el bosque nos hemos encontrado ya algun que otro bloquero, bien esto empieza a tomar forma.

La segunda parte es Savassona,proximamente reunion y concretamos normas y todas esas historias para que así unos se queden tranquilos y otros no salgamos perdiendo, pero tal como va todo no tardaremos en publicar Sava.

Como siempre tanta burocracia y tanta tonteria lleva a que una vez más nos pasen la mano por delante, en este caso los Alemanes, estan preparando una guia de bastantes zonas de España sobre Boulder (entre ellas Albarracin y Savassona), estan en todo su derecho, las de Savassona proximamente las mostrare (las de los alemanes), llegan se informan, escalan, fotografian la zona y la edita, pero aquí los BUROCRATAS Y CONSERVADORES , van tirando de freno, pero bueno así se daran cuenta que cualquiera puede venir y hacer lo que quiera, y prefieren que unos desconocidos publiquen la información sin saber lo que hay detras (negociaciones con el proietario, reuniomes, normativas, etc) a que la gente de aquí lo hagan.

Buenas escaladas a todos.

9 comentarios:

Senys dijo...

Bones Ferran, sóc un dels bojos que estava al motseny sota la intenssa boira... ostia quin ferd!
Ja veig que l'hi estas traient suc a les teves visites. A veuere si el pròxim dia que hi pujis ressenyes els blocs en els que estavem (on vam estar parlant, l'enseimada i la placa que hi ha darrera de l'ensaimada) a veure que en penses... nosaltres en aquests n'hi hem tret uns 10 problemes (s'en poden treure més)ja et vam dir que nosaltres anem fent amb les cosetes més assequibles, però ja es el que es tarcte, que n'hi hagi per tots els gustos...

Apa salut, ens veiem entre les roques!

Ferran Guerrero dijo...

Perfecte, com m'agrada trobar-me gent, a veure si compartim mati de bloc, segurament aquest Diumenge hi sigui, a lo millor abans tambe, començo les vacances amb els nens de l'escola.

A la que pugui resenyo allo de dalt, pintava be, m'agrada aquest format de resenya, si tens noms de les coses que heu obert fes-m'ho arribar, aixi quant faci les ressenyes ja ho poso be ferranblock@msn.com.

Si no ens veiem aqui ens veurem per Sava, salut i ens veiem a les roques

morfu dijo...

Carai com t'ho treballes ! a tothom li agrada saber més sobre nous sectors, al fil cap si t'agrada escalar com més zones millor, no? qui pot negar aquesta afirmació? O sigui que endevant amb els projectes i que tinguem bones escalades!

Ferran Guerrero dijo...

Qui negui aquesta afirmacio no li agrada escalar i es egoista.

Quant faig les ressenyes directament inverteixo temps pero despres val la pena.

Gracies per els anims, salut

Senys dijo...

Ok Ferran! A veure si diumenge pujo cap allà, tot i que el divendres em treuen els quiexals del seny (quina ironia...) i no se pas com estré jajajaja

Pel tema noms i tal, primer s'ha de veure si l'Antonio o algú? havia ressenyat alguna cosa d'allà, no es questió de rebetejar, però els noms en veritat no és un problema el més important és que hi hagin blocs oberts!!! quants més millor!!! I allà encara hi ha molta cosa... jejeje

Apa ens veiem! Salut!

Ferran Guerrero dijo...

Els noms donen igual, jo tot el que obri de nou l'hi poso noms, i per el tema de obrir tampoc et preocupis, ja veus con anem a fondo.

Soc un malalt de les ressenyes, l'Antonio havia posat algun nom com , La Tumbona, Simon del Norte, mes o menys, pero ara mateix la idea es ressenyar tot el que pugui ja tinc preparades les plantilles per els blogs aixi que la feina de fer ressenyes es relativament fácil, es més la feina de escalar, encadenar i arribar un acord.

Estic malalt perdut, tinc 4 zones per anar fent ressenyes i poder escalar quantitat i varietat.

Merci i a veure si ens veiem diumenge.

invertit dijo...

Hola makina.!!!joder quina embeja...no pares,eh?
Jo ja fa uns dies que estic bastan liat per l'ho del bar.Estem a les ultimes... Un cop obert ja mirare de anar-me escapant a estones, pero ara es lo que amb toca.
Moltes gracies per el tel de targa. Ens veiem per sava.Salut i a tibar-l'hi!!!!

kiku dijo...

Viernes seguramente a sava , a pasar el rato he quedado con Furri , Popi y alomejor viene Popi.

Pekas dijo...

Ferran... graçies... !!!!

( Lo tengo al ladito... y yo sin saberlo... :-)))))))))))

Bona feina... si algún día necessites mà d'obra ( surto mlt barato..) :-)))))))) si vols m'ho dius... estic aprop de la zona... i tinc força temps lliure...
(i si més no... si passes per aquí... un crit ... i fem una birra.. :-)))))))))

Salut i muntanyes..!!!!